صور مختارة

هاعرض عليكم صور روشة حبتين

Tuesday, August 22, 2006


15 Comments:

Blogger tota said...

من زمااان

اهلا اهلا حمد الله على السلامة
واضح طبعا انك بذلت مجهود علشان تتخلص من مشكلة الهاكنج وواضح ان النتيجة كانت مصحوبة بخسائر

بس عارف عندى كلمة للموقف اللى حصل ده
علاقة المدونيين ببعض مش بس علاقة كتابة وتعليقات دى اتحولت لعلاقة انسانية من نوع جديد علاقة ناس مش شايفة بعضها بس بتحب وبتخاف وبتقلق
والدليل هو كلبوظة واوسة وابيتاف والغريب ابو امل وكل اللى خافو عليك وقلقو وكانو مش عارفين الحقيقة فين
العلاقة دى موضوع يستحق المناقشة فعلا
واهلا بيك على طول

4:35 AM  
Blogger Adel said...

تسلمي لي والله انت الوحيدة اللي خلتيني اخد بالي من ده وشكرا للهاكر الندل ياستي اللي خلانا نعرف قيمة بعضنا ههههههههههههه ودايما منورة عقبال يارب ما نمشي في جوازتك والعمليه على فكرة سهلة خالص دستين تلاته كراسي ومتين لمبة ودي جى واتلمت الليلة هههههههه يارب افرح بيكم كلكم وبلمتكم معايه وربنا ما يفرقنا عن بعضنا ابدا وخلاص بقى انا بقى اسمي المزاجنجي

4:54 AM  
Blogger ... said...

اترعبت امبارح لما لقيت البلوج مش موجود

وماكنتش عارفة اسال مين
كنت هاكتب بوست دلوقتى

واحد تايه يااولاد الحلال
:)

بس لحقتنى قبل ما يدوروا عليك على نواصى البلوجات

خللى بالك من بلوجك بأة
:)

8:32 AM  
Blogger ... said...

حلوة صورتك بعد الترميم بالسلوتيب

:)

8:34 AM  
Blogger Adel said...

حــــلم
ما تخافيش عمر الشقي بقي
وياستي ما نتحرمش من سؤالك بس تفتكري كل ده عيل ؟
عيل جملي بقى هههههههههههه والحمد لله قولي خير ان انا لقيت السوليتيب واهو ربنا ستر

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

من زمااان
حاولت اكتب تعليقى الك كذا مرة قبل كدة ومنفعش مش راضى يلزق عندك فى المدونة التانية...هنا كويس براح وطراوة...الا انت صحيح عندك حالة وفاة بجد؟؟ لو فيه يبقا البقاء للة...لو قفشة كدة يعنى حكة ولا حكة...يبقا سحبنا العزااء وربنا يهدك
تحياتى الك..ومبروك عالبراح الجديد دة

12:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

يا راااااجل
الف حمد لله ع السلامة

يا سلااااااام
الحمد لله انك بخير

متابعة جيدة لمدونتك
ماشاء الله عليها

بس الاهم ان سيادتك بألف خير
الحمد لله
متخضناش تاني بقي
:))

1:30 PM  
Blogger الأميره أوسه said...

حمدلله
على السلامه
أقعدت أعيط
لحد مالغريب كلمنى وقال طلع هكر
المهم أنك بخير
أسيبك تستريح بقا
أنت جى من سفر
والله ماأنت قايم
خليك ممدد وأعدى عليك وقت تانى
العواف

6:53 PM  
Blogger Gid-Do - جدو said...

عادل
وقعت قلبى وانا مش حمل الخضايض ـ ليك عندى خمسة دولار بحالهم ـ لو قلتلى عملت اية علشان سبوك ترجع انت عارف لازم الواحد يجمع معلومات وانت اول واحد يروح هناك ويرجع وطبعا الفلوس متنفعش هناك ـ اعترف
حمد الله على سلمتك

10:43 PM  
Blogger Adel said...

shahrzad
اهو وصل التعليق ياستي ولا تقلقي وعلى فكرة المدونة دي فاضية انما الاصلية هي المزاجنجي يا ريت تزوريها وهي بحري برضة وفيها تكييف ... فعلا في حالة وفاة الله يخليكي والمتوفي مش غريب الحمد لله دا انا بس اللي اتوفيت (شفتيني وانا ميت )
وليه تسحبي العزا يا ست العاقلين والنبي تخليه نورتينا يا قمر هههههههههههههههه
http://elmazagange.blogspot.com/

3:30 PM  
Blogger Adel said...

تسلم لي يا غريب يا قريب وربنا ما يحرمنا من التفافكم حوالينا وربنا يقدرنا ونكون عند حسن ظنكم وانا فعلا اتعلمت لكن كنت عامل حسابي من دون قصد وكنت باكتب كل حاجة عندي على الوورد فلذلك لم افقد أي من موضوعاتي ولله الحمد

5:06 AM  
Blogger Adel said...

Epitaph
الله يسلمك يا عسولة وربنا ما يحرمنا من قلوبكم اللي زي الدهب دي وربنا ما يخضكم ابدا لا على ولا على أي عزيز او رفعت او خالد او أي حد هههههههههههههه

5:49 AM  
Blogger Adel said...

Aoossa
الله يسلمك يا اختشي وربنا ما يحرمنا من دخلتك علينا ولا يشربنا نارك يا غالية وانا شايف عيونك بقت زي كاسات الدم ياختشي لايحي عينيكي يا شابة حرام عليكي نفسك ويشكر الغريب انه طمنك ربنا يريح قلبه زي ما ريح قلبك وعموما انا مش ممد بمزاجي انما مش عارف اقف على رجلي من كتر الحبايب اللي جولي انت عارفة باكتب بالرصاص والله الراجل يشكر الوحيد اللي اتصل بي واتصل يا عيني من الامارات وطبعا توتا كانت معايه وعملت حركة اكتر من لذيذى كانت بتنسخ ليبي تعليقاتكم وكانها عارفة ان الدكانة هاتولع بس الحمد لله انا اهوه وعمر الشقي المهم يا اختشي اسيبلك العافية دوقتي يللا العواف عليكي ياقمر

5:55 AM  
Blogger Adel said...

Gid-Do - جدو
حبيبي عمدتنا سلامة قلبك والف سلامة عليك من الخضة يا جميل ..... طيب انت بتقول فيها والله انا سنة 2000 حصلت معايه وجاني جلطة في القلب وشعرت اني باخرج من الدنيا وان انا طاير فوق منى وشفت نفسي وانا نايم على السرير وكنت صعبان على قوي موضوع خيالي مش كده بس حصل بس لا انا عارف دخلت ازاي ولا خرجت ازاي بس ربك كريم وعمر الشقي بقي وفعلا اللي نفعني في اليومين دول وجود الجندي المجهولة توتا وكانت ناسخة لي كل الكومينتس وبصراحة انا متشكر لك على شعورك جدا وربنا ما يحرمنا لا من ذوقك ولا من كرمك ولا من مصريتك الاصيلة لانك كنت عاوز تعرف ايه الوسيلة اللي ممكن تساعد اولادي بيها وده ان دل على شيء يدل على انك انسان فوق المحترم كمان وانا باذكر ده هنا ردا لفضلك ولجميلك وانا ناوي اعمل بوست عن كل من واسانا ولا ارانا الله مكروه في عزيز لديكم

6:05 AM  
Blogger هيثم محفوظ said...

يا عم الدماغ

1:21 PM  

Post a Comment

<< Home